Subject: Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus palub kinnitust
From: "Triin Elisabeth Teder" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Tue, 30 Apr 2024 16:30:01 +0300

Tere

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus korraldas riigihanke „Riigi
kinnisvararegistri (RKVR) arendus- ja hooldustööd“ (274231).

Riigihankes oli pakkuja programmeerijale seadnud alljärgneva nõude:

1.	peab olema osalenud programmeerijana tarkvara loomise või
modifitseerimise ja juurutamise projektis, mille töömaht on vähemalt 2000
(kaks tuhat) töötundi projekti kohta ning mis on arendatud Java
platvormil, kasutab relatsioonilist andmebaasi ja mis töötab
rakendusserveri klastris.

Pakkuja Aktsiaselts Datel esitas programmeerijaks isiku nimega Sven – Olav
Paavel ja tema CV, millest nähtub, et isik töötab alates  02.2023 –
käesoleva hetkeni Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poolt
tellitud projektiga „TTJA e-teenuste keskkonna loomine“ .

Palume kinnitada kas nimetatud isiku kohta esitatud andmed on õiged?

Ootame vastust esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Triin Elisabeth Teder

Dokumendihalduse spetsialist

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  I 53
225 288

www.rmit.ee <http://www.rmit.ee/>  I Lõõtsa 8a, 11415 Tallinn

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.